Mange virksomheder vælger Acubiz til at effektivisere deres kørselsregnskab

Kørselsregnskab

Hvis en virksomhed skal have succes, handler det om at være fleksibel. Derfor er der mange firmaer, der har et kørselsregnskab i mindre eller større proportion. I mange virksomheder er der behov for, at sælgere kan køre ud til kunderne, eller medarbejderne kan komme ud til eventuelle samarbejdspartnere. Derfor har mange virksomheder en eller flere firmabiler, og dertil kommer et kørselsregnskab. Da medarbejderne ikke selv skal betale for benzin, broafgifter og lignende, er et kørselsregnskab ikke til at komme udenom. Men der er forskellige måder, hvorpå man kan lave sit kørselsregnskab – nogle mere effektive end andre. Effektiviserer og optimerer man sine processer omkring virksomhedens kørselsregnskab, er der meget tid og derved penge at spare. Derfor er det ikke underligt, at mange virksomheder vælger at bruge en app som Acubiz til at klare kørselsregnskabet.

Verden bliver mere digitaliseret

Vores verden er i konstant udvikling, og den går i digitaliseringen og globaliseringens retning. Hvis man som virksomhed vil sikre sin fremtidige overlevelse og modstandsdygtighed, handler det i høj grad om at udnytte de mange muligheder, der hele tiden bliver tilgængelige til egen fordel. I modsætning til blot få år siden har vi næsten alle sammen en intelligent smartphone ved os hele tiden – og ikke mindst en internetforbindelse. Det er de to primære grunde til, at det giver god mening at bruge en app til kørselsregnskab. Hvis medarbejderen hele tiden har adgang til at kunne indtaste de nødvendige informationer, kan man spare meget tid ved at have en smart app til sit kørselsregnskab. Bruger man en digital løsning, slipper man for papirarbejdet, så man kan spare både tid og penge på processen med kørselsregnskab.

Papirarbejde er tungt og tidskrævende

Digitaliseringen giver helt nye muligheder, blandt andet for at bevæge sig væk fra papirarbejdet. Det er en udbredt tendens i erhvervslivet, at man gerne vil klare så mange ting som muligt på computer. Det sikrer nemlig, at man sparer både tid og tankevirksomhed på blandt andet regnskaber som kørselsregnskab. Når man bruger en digital løsning som fx en app, slipper man for det sædvanlige papirarbejde. Det er noget, som både den enkelte medarbejder og regnskabsafdelingen vil nyde godt af. Et kørselsregnskab på app er både nemmere og hurtigere end den traditionelle måde. Derved vil det være noget, som både virksomheden som helhed og den enkelte medarbejder vil nyde godt af. Hvis man som virksomhed bruger lang tid og derved mange penge på kørselsregnskab i dag, kan det være tid til at lede efter alternative og smartere løsninger.

Kørselsregnskab med appen Acubiz

Søger man som virksomhed at optimere og effektivisere processen omkring kørselsregnskab, er Acubiz svaret. Acubiz er nemlig en app, der blandt andet er udviklet til simpelt og hurtigt kørselsregnskab. Man slipper for papiret, hvilket er en lettelse for alle parter. Samtidig er en stor del af processen med kørselsregnskab pludselig automatiseret, hvilket betyder, at man sparer tid. Et almindeligt kørselsregnskab kan sagtens kræve timer, men med Acubiz behøver det ikke tage mere end ti minutter. Da man slipper for papirarbejdet, undgår man også nemmere fejl. Derfor er det en både sikker, god og effektiv løsning at bruge en app til kørselsregnskab. Og Acubiz er et oplagt valg, da den er udviklet netop til formålet. Hvis man i virksomheden vil spare tid og dermed penge på det sædvanlige kørselsregnskab, er Acubiz værd at se nærmere på.

Få en gratis demonstration

I det lange løb kan det faktisk vise sig at være en investering, når man bruger en app som Acubiz til at klare virksomhedens kørselsregnskab. Den tid, man sparer på kørselsregnskab, kan nemlig bruge mange andres steder. Når man optimerer sit kørselsregnskab, kan man derfor være sikker på en øget produktivitet. Derfor giver det mening for virksomheder af næsten enhver slags at bruge en app til deres kørselsregnskab. Og det er ganske nemt at komme i gang. Folkene bag Acubiz kommer nemlig gerne ud og giver en demonstration og gennemgang af appen – helt gratis. På den måde får man i virksomheden nemt et bedre indblik i, hvordan Acubiz kan være med til at optimere processen omkring kørselsregnskab. Og faktisk kan Acubiz også bruges til meget andet end blot kørselsregnskab, blandt andet bilagshåndtering, tidsregistrering og meget andet. Det er derfor også en app, der henvender sig til virksomheder af enhver art.